Klantenservice
Retournering
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om je geschenk te retourneren. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd. Houd er echter wel rekening mee dat dit niet mogelijk is voor producten als voedingsmiddelen, gepersonaliseerde kaarten of cadeaukaarten. De retourkosten zijn hierbij voor jouw eigen rekening. Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen: contact@geschenkgeven.nl
Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding
van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word
je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke
betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of
creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Veel gestelde vragen
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Heb je een order geplaatst en wil je deze toch nog wijzigen? Dat kan zolang een bestelling nog niet in behandeling is genomen. Stuur een mail naar de klantenservice om de status van uw bestelling te controleren: contact@geschenkgeven.nl
Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen. Voor vragen stuur een mail naar: contact@geschenkgeven.nl
Het versturen van een geschenk met chocolade, met warm weer, is voor eigen risico. Dit omdat wij niet zicht hebben op de buitentemperatuur bij order.